Stephanie Lindgren Redman, the best old Lady in Town.

Nu äre såhär att jag var tvungen att skriva av mig lite, den här texten är personligen från mig till en människa som betyder myckt för mig... Stephanie Lindgren Redman.
Text and music by me!
Jag har en vän, som nästan precis är likadan som mig.
Hon är mitt allt, hon värmer upp mig när allt är kallt.
Hon föll när regent föll, hon lyser på dan, hon är min bästavän och hennes bästa vän är jag.
Men sen försvann hon bort, fast jag viste att hon skulle komma tillbaks igen.
För alla nätter utan henne, och alla nätter i ensamhet har gått bort.
Och jag ger henne dagen som kommer, hon får tilbaka all kärlek jag har fått.
Och min längtan blev sann, ja hon slängde sig ut och rakt in i min famn, hon höll om mig hårt, och hon gav mig en blick som nästan sa förlåt.
Men det är okej, du är ju här, du kommer stanna kvar aldrig mer ett farväl.
Sen blev hon tyst och gav mig en skit fet kyss!
För alla nätter uta henne och alla nätter i ensamhet har gått.
Jag ger henne dagen som kommer, hon får tillbaka all kärlek jg har fått.
Vi håller andan när vi andas, vi håller hårt om varandra, ja vi är två när vi vandrar, det känns så skönt att du stannar.
Vi kommer leva utan gränser för du är sällsynt som en ängel, vi kommer leva tillsamans, det känns så skönt att du stannar.
För alla nätter utan Steffie, och alla nätter i ensamhet hat gått.
Puss på dig min Bitch <3
PUSS PÅ DIG MIN BITCH! <3

Kommentarer
Postat av: steffie

OMg gumman jag älskar dig så mycket <3 <3 du är hela mitt hjärta och du är min ängel oavsett <3 <3 <3 du mitt allt,du betyder så himla mycket för mig och jag kommer aldrig lämna dig ! MIn bästa vän livet ut <3 <3

2011-09-22 @ 23:30:18
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0