Movie time.

hej bloggen! idag är det måndag, SUCK! Jag har vart i skolan och det var nice! pga att jag hade mitt löshår på mig, och det såg jätte snyggt ut! whatever... sen drog jag och steffie till skärholmen, vi gick runt i H&M och kollade halsdukar, eftersom hösten börjar komma så måste man checka in lite varmare och bekvämare kläder. Klockan började närma sig till 17 och jag hade undervisning idag i Huddinge sjukhus ända fram tills klockan 19, asså jag pallade inte en minut till! Tänker inte komma med detaljer om vad dom snackade om precis. Aja just nu händer det inte så mkt, jag ska snart kolla på film med brorsan, det blir nog Brokeback Mountain, hoppas den duger! Jag bloggar nog mer imorgon, puss på er sålänge! /Michelle Kay.

Kommentarer
Postat av: steffie

oh den filmed är så ba ;) Kommer ihåg när jag filmade dig under dagen hemma innan föreläsningen haha =D XD <3 Älskar dig pussss

2011-09-28 @ 08:49:16
URL: http://finastesteffie.blogg.se/
Postat av: Sara

naice blogg :D <3

2011-10-02 @ 23:05:34
URL: http://zasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0