Lösår and FIESTA!

Tjosan!
Här sitter jag och bloggar, hahaaa nemen somsagt jag är hemma och tar det lugnt framför datorn, klockan är 17:20 vilket betyder att jag måste dra till Centrum snart och kolla Löshår med min kära moster.
Det kommer bli sååå snyggt på mig,känner det på mig! :)
Aja sen lite senare mot kvällen blire Fieeesta la Electra, med kult folk!
Känner faktiskt på mig att jag behöver gå ut ikväll.
Har inte så mycket att säga förutom att jag måste fixa till min header här på bloggen, och att jag snart måste lägga ut bilder på mina ideer om konst and art, för att den här bloggen handlar ju om min ART and DESIGN right?
Aja nu blire att dra till Centrum.
Puss mina bitches!
/Michelle Kay.

Kommentarer
Postat av: steffie

vem ska du festa med?

2011-09-23 @ 21:09:53
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0