Its Friday!

Hejsan!
Klockan är snart 10:00 och jag har håltimme, en halvtimme till!
Jag är helt död pga att jag inte har sovit ett skit! har sagt till lärarna att dom inte behöver oroa sig ifall jag går runt som en zombie ;p
Aja whatever, som sagt så är det fredag, vilket betyder att jag bara vara hemma och chilla, sen vet jag inte om jag ska dra till vårberg och köpa löshår.
Tur att man har sin moster som är frisör, allt gratis!
Men vi får se hur det blir idag :)
Nu är det skoltime!
Bloggar lite senare, då får ni se vad för tavlor jag ska sälja! ;)

Kommentarer
Postat av: steffie

weeei gumman vi är zombies i skolan haha =D <3

2011-09-23 @ 12:08:31
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0