Destiny

Hejsan Bloggen!
Herregud vad längesen det var jag bloggade.
Anledningar:
- Skolan
- Läxor
- Njuta av Helgerna och komma bort från allt.
- Och såklart träffa gammalt folk!

Har faktikst rätt så mkt att skriva nu på bloggen!
Om min vardag och annat socialt!
Annars har jag inte vart i skolan på kanske 2 dagar nu pågrund av att jag är SJUK! :(
Förkyld och Ont i halsen! ONICE!
Ska försöka krya på mig :)
Imorn är det somsagt Fredag villket betyder att det är sista dagen i veckan, och så får man ju passa på och umgås med kompisar och familjen!
Bloggen, jag lovar att uppdatera mer inlägg och vara mer social i Bloggen :)
Kanske bloggar lite senare!
Ni får ha det så bra än så länge!

Puss!
//Mikkan<3




Bild tagen från mig sen i sommras 2010!<3
Vist saknar man inte det varma vattnet och den fina himmlen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0