Onsdag morgon!

Hejsan bloggen!
Kl är 09:03 för att vara exakt, det betyder att jag ska snart dra till skolan , börjar 09:20 idag (skönt)
Idag slutar jag 15:05 sen drar jag med pappsen till doktorn! :( kommer kanske hem vid 6 tiden eller något (Inte skönt) annars kommer jag bara stanna hemma och inte göra ett skit, förutom att Blogga kanske och kolla på tv<3
Komigen jag måste få mer besökare nu på bloggen! liskom för några dagar sen hade jag 20 st på en dag, det är ju skit bra för att vara nybörjare iallafall! :)
Menmen ska dra nu , bloggar när jag kommer hem! :) Pappa väntar i bilen! HAHA
Men ni får ha det så bra en så länge <3
Ha det bäst!
/Mikkan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0