DIET!!

hejsan bloggen! :)
Har inte kunnat upptadera så mycket för att inte har haft tid att vara på datorn pga andra saker.
Menmen... jusst nu bloggar jag och kollar runt lite på internet och google (kul) HAHA :)
Idag fick jag ett nytt schema och den var rätt så ok , förutom att man slutar 15:30 varje dag (ungefär) men det bästa är måndagar då har man sovmorgon till kl 10 ;)
Visste ni att jag har börjat gå på Diet HAHA skit bra faktiskt :) man kan gå ner 16 kg på 3 veckor! Helt otroligt faktiskt! Men då måste man vara skit diseplinerad och ha mycket tålamod! själv har jag gjort det i snart 1 vecka och håller redan på att spricka för att jag inte får äta det jag vill! :(
TIPS DET SOM MÅSTE GÖRAS:
1.Inte äta Kött! Dock gäller det att man inte heller ska äta mjölkprodukter,ägg och annat som tillhör från djuren.
2.Inte äta Pasta,Potatis och Ris!
3.Inte äta Godis eller annat som innehåller socker! ( Om ni verkligen är godis sugna så rekomenderar ja att ni tar ett tesked och dopar det i honung, det hjälper)
4.Bara äta Kokta Grönsaker och mycket frukt, ( detta får ni äta hur mycket ni vill. )
5.Drick mycket vatten! Kommihåg att inte dricka läsk eller saft , kolsyratvatten går bra!
6.TRÄNA MYCKET!

(Det här hjälper otroligt mycket , ni kommer att se ett jätte stort skillnad, det gör dig att må mycket bättre och gör din kropp mycket nyttigare, själv har jag sett skillnad och andra runt omkring mig :)












Kommentarer
Postat av: Natassa

Jag har iaf sett skillnad =)

Haha jag e också på nån sorts "diet". Fast för mig gäller det att träna o nt äta godis o sånt. O att äta mkt frukt o grönsaker o jag tkr det går ganska bra ;P

2010-01-23 @ 09:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0