Trouble!

Hej igen bloggen! :)

Jag sommsagt fortfarande över med min Layla (min gitarr) :)
Skulle villja skriva ner min låt här i bloggen som jag har skrivit själv! :D
Ni får gärna kommentera om den är bra eller dålig , det tog ungefär 1 vecka för mig att skriva ner den!.. men sommsagt ni får gärna kommentera om den är bra eller icke HAHA<3

Trouble.

Im in Trouble Im an addict, Im addicted to this boy.
He's got my heart tied in a knot, and my stomach in a whirl.
But even worse Ican't stop calling him.
He's all i want and more i mean Daaamnn,
whats not to adore?
I've been playing too much guitar, and i've been listening to jazz.
I've called him so many times, and i swear hes going mad.
And that cellular, will be the death of us, i swear yes i swear.
............
And i'm running my mouth just like i've got him.
But i surely don't.
Becouse he's so, oh oh, oh oh, oh oh....
ROCK AND ROLL, and out of my leauge.
Is he out of my leauge? Letts hope not!
I'm in Trouble im so cliché see, that word just wears me out.
Makes me feel just like another girl to laugh and joke about.
But even worse i cant stop calling him, I love to hear that voice,
and honestly, im left with no choice.
I've been play to much guitar and i've been listening to jazz!
I've call him so many times and i swear he's going mad.
And that cellular, will be the death of us i swear, yes i swear.



Låten börjar sen iåm :)
Jag håller på med att skriva 2 låtar till som heter
"What is love?" och
"Love is my weapon"
:)
 Kan skriva upp dom imorgon eller någon annan dag om ni vill :D
Men kommentera jätte gärna!
Ska lägga upp en bild på min älskade Layla som är den  bästa gitarren som finns!! :D
Much love and kisses!
/Mikkan<33


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf heter din blogg aborted :)

2010-04-29 @ 18:07:40
Postat av: Natassa

Va vacker låt Mikka! =D

Hallå du e ju fett bra på o skriva ;o

Haha jag ska också lära mig gitarr (min heter Black Diamond) haha sen kanske jag fortsätter skriva låtar ;)

2010-04-29 @ 18:17:11
URL: http://thesoundofnat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Tatta kan också skriva låtar till dig om du vill :D <3

2010-04-29 @ 18:32:56
Postat av: mikkan<3

Jag vet inte varför min blogg heter Aborted :)

Kom inte på något annat namn, så det fick bli aborted! :D

2010-04-29 @ 18:33:56
Postat av: Natassa

Haha ok Mikkoutchki mou ;) <3

2010-04-29 @ 21:41:38
URL: http://thesoundofnat.blogg.se/
Postat av: angelica

hahaah de e ju Never shout never - trouble xD

vadå du har gjort den skoojare!!

2010-04-30 @ 16:18:45
URL: http://angeliicahh.blogg.se/
Postat av: Connie!

tjaa mikkan! låten va grymt bra ;)

2010-05-08 @ 14:26:28
URL: http://har ingen blog ;)
Postat av: Karro''

EEY IDIOT BLOGGA MER NU SEN LÄGG IN BILDEN PÅ MEJ O GABBI JA VILL SE HUR DEN BLEV :D<3

2010-05-14 @ 11:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0