SOMMAREN IS HERE BITCHES!

Hej bloggen ÄNTLIGEN! :D
Asså jag har inte kunnat Blogga så mkt för att jag inte årkat plus att jag har  tänkt på andra vissa saker som är liiiiiite komplicerat att berätta här i min älskade Blogg haha :P
Men men... nu har jag iallafall bestämmt mig för att fortsätta med Bloggningen och blogga om mer roliga saker! :)
De bara att kolla in varje dag så får ni se mina kärraste blogginlägg!^^

Det är snart sommar (så jävla häärligt) då blire..

-Sola
-Bada
-Röka vp ;)
-Åka till Grekland! (MÅSTE)
-Säga Hejdå till mina bästa kompisar som flyttar till Valencia nu i Maj eller Juni! FYFAN vill inte tänka på på det!
Ska försöka att spendera så mkt tid med dom som det bara går! :)
-Äva lite mer på Layla (min gitarr) älskar henne<33 

haha och massa skoj ska jag hitta på men familjen också!! :)
Bloggar nog lite senare eller imorgon! Ha det bäst!
/Mikkan<3


Här är några bilder som jag tog idag<3





Kommentarer
Postat av: Natassa

Elvis haha! =) <3

2010-04-28 @ 14:49:17
URL: http://thesoundofnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0